ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:
- Відповідно до «Закону про захист прав споживача» обмін та повернення можливе у строк до 14 днів з моменту доставки замовлення клієнту.
ТОВАРИ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ:
- Косметичні засоби.
- Товари з гравіюванням.
- М'які іграшки.
ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ:
- Збережений товарний вид та функціональна властивість товару.
- Не відрізані бірки та ярлики.
- Немає слідів використання. Відсутня шерсть, слюні, бруд та пошкодження.
За наявності шерсті (навіть при незнятій бірці) такий одяг класифікується як б/в та не підлягає обміну та поверненню.
- Доставку в обидві сторони сплачує покупець.
ЯК ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ?
- Щоб оформити обмін покупець має написати менеджеру за тел. 0930138870 (вайбер або телеграм) або у дірект інстаграм. Менеджер надішле ОНОВЛЕНІ адресні дані для відправки товару.
- Товар відправляється згідно Умов Повернення (читайте вище).
- Повернення товару має відправлятися БЕЗ НАКЛАДНОГО ПЛАТЕЖУ. Інакше посилка повернеться назад покупцю.
- Доставку сплачує покупець.
- Після відправки товару, покупець має надіслати менеджеру номер накладної (ТТН) для відслідковування саме його посилки.
- Товар перевіряється та забирається на Пошті протягом 4-10 робочих днів.
У випадку, якщо при перевірці не дотримані Умови Обміну та Повернення товар не забирається!
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ:
- Після отримання товару, відповідно до законодавства, ми перераховує суму на вказану вами платіжну картку.
- За перерахування коштів із суми повернення вираховується % відповідно до чинних тарифів.
- Термін повернення коштів встановлено відповідно до Правил продажу товарів на замовлення та поза офісними або торговельними приміщеннями (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103) та становить до 7 календарних днів з моменту отримання товару на повернення.
ВАЖЛИВО! ЯКЩО ВИ ВІДМОВИЛИСЬ ВІД ПОСИЛКИ НА НОВІЙ ПОШТІ І НЕ ОПЛАТИЛИ ДОСТАВКУ, ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ БУДЕ З УРАХУВАННЯМ ВИТРАТ НА ДОСТАВКУ.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:
Ми повністю переконані, що Ваше замовлення має бути ідеальним щоразу. Ми щосили намагаємося мінімізувати кількість помилок, і постійно покращуємо операційний та технологічний сервіс, але, на жаль, від помилок викликаних людським фактором не застрахований ніхто. Тому, якщо ми припустилися помилки: привезли вам неякісний товар; не доповіли щось на замовлення; привезли товар, який не відповідає вашому замовленню; припустилися помилки в персональному гравіюванні; або помилилися іншим чином.
Ми обов'язково виправимо нашу помилку власним коштом у найкоротші терміни (можемо обміняти товар або повернути гроші). З вашого боку, ми просимо Вас відразу повідомити про помилку нашому менеджеру, з яким ви зможете узгодити усі деталі.
Також звертаємо увагу, колір виробів може відрізнятися на різних моніторах або мобільних пристроях.